Turning On Data!

A Deep Center avança para tornar-se referência  em gestão da informação, análise de dados e inteligência artificial.

Apoiando seus clientes e parceiros de negócio na gestão de cobrança, gestão de ativos, financiamentos, renegociação de dívidas, seguros, vendas, cobrança, SAC, contact centers e muito mais.

Desenvolvemos uma poderosa plataforma de visualização, exploração e análise de dados. Nós combinamos anos de experiência e conhecimento das operações com ferramentas inovadoras de Big Data em que o principal objetivo é romper com a forma tradicional em que todo o ecossistema analisa dados.

Portanto, a Deep Center é única.

Compliance

Integridade, transparência e ética.

A honestidade deve estar no centro de todas as nossas ações. O respeito pelas leis e pelos sistemas legais de todos os países constitui um princípio fundamental da Deep Center. Respeitamos a dignidade pessoal, a privacidade e os direitos individuais de cada um. Nossa reputação é determinada por nossas ações e pela forma como cada colaborador na empresa se comporta e age. A concorrência leal permite a livre evolução dos mercados – com os correspondentes benefícios sociais - com base na qualidade e no preço dos nossos produtos inovadores, e não oferecendo a terceiros benefícios indevidos.

A Deep Center especifica aos seus fornecedores e parceiros de negócios a conformidade com um código de conduta modelado à partir dos 10 princípios do Pacto Global das Nações Unidas. Ele abrange o cumprimento das leis e regras de compliance em geral e das nossas políticas anticorrupção, anti práticas anticoncorrenciais e conflitos de interesse, incluindo questões de sigilo, privacidade e segurança da informação.

FAQ

What is Compliance?


Set of measures ensuring that the company is in compliance with the national and international standards in force, complying with all the requirements of the regulatory authorities, within all the policies required for the activity to be performed.




How important is Compliance?


  • To adopt and maintain good governance practices according to the laws;

  • To assist the fight against corruption;

  • To create internal controls, mitigating risks and minimizing misconduct;

  • To adopt ethical behavior and Compliance as fundamental guidelines to be observed by the signatories.




What are the benefits of complying?


Being in compliant helps to fix the organization in the market and to build a strong and very positive image, bringing a series of benefits such as:

  • Protection of the corporate image and the people who are responsible for it;

  • Concern with ethics and cultural transformation in companies;

  • Creation of a strong organizational culture, committed employees and providers acting with integrity and valuing these aspects in their activities;

  • Increased company's credibility;




What is the relationship between Compliance and GDPR?


Compliance rules are updated to achieve the parameters defined in the General Data Protection Laws, as well as the code of conduct. Internal procedures and information security standards are also in line with all of this.





Main points:

Basic conduct requirements


All employees must comply with the laws and regulations of the legal systems in which they operate and the applicable Deep Center policies. It is essential to avoid any violation of the law, in any and all circumstances. Regardless of the sanctions provided for in the law, all employees guilty of an infraction will be subject to disciplinary measures as a result of non-compliance with their professional duties.




Information processing


The collection, processing or use of personal data is only permitted to the extent necessary for previously defined, clear and legitimate purposes. In addition, personal data must be kept safe and precautions must be taken when transmitting it. High standards must be guaranteed in terms of data quality and protection against unauthorized access. The use of the data must be transparent to the affected persons, whose rights must be safeguarded with regard to the use and correction of the information and, if applicable, to objections involving the blocking or deletion of information.




Confidentiality


Non-public information from or about suppliers, customers, employees, agents, consultants and other third parties must also be protected in accordance with legal and contractual requirements.

Confidential or proprietary information may include in particular:

  • Details about a company's organization and equipment, prices, sales, profits, markets, customers and other business matters;

  • Information on production or research and development and,

  • Internal financial reporting values.

The confidentiality obligation continues beyond the end of the relevant relationship, since the disclosure of confidential information may harm Deep Center's business or its customers, regardless of the time of disclosure.




Relationship with business partners and external entities


Collaborators may not:

  • Talk to competitors about prices, production, capabilities, sales, proposals, profits, profit margins, costs, distribution methods or any other parameter that determines or influences the competitive behavior of the company in order to induce parallel behavior on the part of the competitor;

  • Establish agreements with competitors in order not to compete, restrict business with suppliers, submit fictitious offers under proposals or share customers, markets, territories or production programs;

  • Obtain confidential information from the competition using means of industrial espionage, bribery, theft or interception of information by electronic means, or to communicate consciously false information about a competitor or its products and services.




Our main values


Deliver high performance services and products to our customers, through long-term relationships, mutual gains and efficiency in execution. Attract, develop, train and retain the best professionals, offering training through an environment where they can improve their qualification, with incentives and incentive policies increasing their earnings and the company's income. We value the respect of the individual, valuing diversity, encouraging an environment of trust and inclusion, respecting and understanding the differences between individuals.




Integrity


Being upright means being ethical, honest, transparent and inspiring confidence. Having our speech in line with our behavior, our conduct and being responsible for all our actions.





Visualize a íntegra do Código de Conduta Deep Center em PDF:

 

Nosso Código de Conduta

Nosso programa de Ética e Compliance é baseado nos  mais altos padrões éticos comprometidos com as leis e com a  política interna, prevenindo, detectando   relatando e resolvendo supostos desvios de conduta, agindo em conformidade com as e normas vigentes.

Para alcançar nossos objetivos, contamos com apoio total da alta direção, avaliações regulares, avaliações periódicas de riscos, criação de códigos de conduta, políticas de segurança da informação, procedimentos internos, treinamento contínuo e comunicações, auditorias, monitoramento e retorno.

Estes procedimentos visam não somente os colaboradores, mas também todos os prestadores e terceiros que prestam serviços em nome da Deep Center.

Má conduta,

como denunciar?

Denúncias ajudam a garantir que a má conduta seja minuciosamente investigada e esclarecida. Este canal permite que denunciadores internos e externos nos informem sobre possíveis violações de conformidade com total segurança.   

 

O relato pode ser feito anonimamente, se desejado.

Basta utilizar os campos e recursos disponibilizados ao aqui.

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Deep Center

Com sede em São Paulo, a Deep Center é a primeira a unir alta tecnologia em big data com o skill do segmento de contact center e cobrança para realizar gestão da informação e apoiar tomadas de decisões.

Nossas soluções vão desde a apresentação de monitoria e apresentação de diagnósticos até o desenvolvimento de modelos analíticos e preditivos.

QUEM SOMOS

Razão de Ser:

Por um mundo onde qualquer pessoa possa tomar decisões orientada a dados.

Visão:

“Trabalhamos para criar um mundo em que haverá soluções de suporte a tomada de decisão para qualquer tipo de empresa. Nosso objetivo é ser uma empresa de Business Analytics respeitada no mundo todo. Criando inovações em tecnologia orientada a inteligência de negócios, ajudaremos as pessoas a tomarem melhores decisões”

Missão:

“Possibilitar através de tecnologias inovadoras e equipe de alto nível a melhoria no processo decisório”.

Valores:

- Colaboração

- Rebeldia (a insatisfação com o tradicional e linear)

- Honestidade

- Crescimento e rentabilidade

- Cliente no foco

- Respeito ao ser humano em sua individualidade

- Respostas rápidas às mudanças

- Desenvolvimento ágil

NOSSA

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O skill de nossos profissionais permite que a Deep Center desenvolva soluções que geram valor único aos clientes.

 

Pensando sempre em transparência, simplicidade e agilidade no atendimento e na resolução  problemas.

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